Bubbleroom

Godkväll på er allesammans! :) Ligger ni och sover?
Själv är jag klarvaken, inte ett dugg trött..

Heartbreak Hotel rullar på för fullt på tv:n, och den är så bra!
Jag älskar den filmen helt enkelt!

     

Var in på en klädsida här på nätet när nyheterna var. Hittade en
massa snygga kläder som jag mer än gärna vill ha! :)
Vissa kläder var lite väl dyra, 6 000 - 7 000 kronor för en klänning..
Men jag har gjort ett litet kollage med kläder som jag vill ha.
Kan ju alltid önska mycket pengar i juklapp, då ska jag beställa!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0