Brev

ta fram din mobil . håll inne knappen & stoppa  , fuska inte!

Du har blivit utmanad direkt när du ser detta

  


Ibland önskar jag att jag vore Anton även fast han var otrogen mot min
bästa vän Börje. Precis innan jag somnar tänker jag på Dennis och den
enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Frillo.

Hk har ingen smak i konst  och till Josefin skulle jag helst vilja stå och
svära åt på ungerska. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till
Linnea K, men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Manges
mamma och spanska Martinas pappa hade rånat mig på 46 kronor.

När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster
någonstans i mitt rum, utan att Nicke har sex med Sandra K
under min säng. När Teija flirtade med mig även fast hon var ihop med
Zandra hade vi sex, men då dumpa jag henne dagen efter och berättade
för Anne-Maj att jag blivit våldtagen.

Nu ska jag dissa BF-Ulrika och träffa Elin A för att snacka skit om Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0