Bokrecension

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll? Själv kan jag
inte klaga det minsta. Har fått i mig god mat och läst en bra bok.

                   

Nu har jag suttit och skrivit bokrecension på Emma, Mias dotter.
Äntligen är jag färdig! Det tog inte alls länge att skriva bokrecensionen,
och så brukar det vara ifall det är en toppen bok. Annars kan det
ta flera timmar att skriva en recension, men nu gick det fort.
Drygt 30 minuter efter att jag började så har jag fyllt 1 ½ sida i word,
inte illa! ;b

Nu ska jag byta om till myskläder, sitter fortfarande med klänningen.
Sedan ska jag titta vad som finns på tv, och förhoppningsvis finns
det någon bra film att se. Hoppas det finns någon bra svensk film!
Annars blir det att göra om presentationen på bilddagboken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0