Bjumis

Hej på er allesammans! :) Sitter i Bjumis nu, hos älsklingens föräldrar.
Kom hit vid 14.30-tiden efter att jag slutat skolan.

Började 08.00 med Ped/Soc alltså inriktningarna, tittade film och pratade
om observationer kring barn. På Pedagogiskt Ledarskap skrev vi i
vår projektmall, och jag är snart klar. Hoppas jag hinner bli klar före jul!
Det är typ bara innehållsförteckning kvar, samt att läsa igenom allt.
Efter lunchen hade vi Naturkunskap, lika tråkigt som alltid..
Idag fattade jag verkligen ingenting av vad hon pratade om, det var
olika energi-saker. Sedan förklarade hon en massa om kärnkraftverk
och liknande, booooring.. ;/

      

Åkte till lägenheten efter skolan, packade ihop lite kläder och hygienartiklar.
Så nu sitter jag här i Bjumis, får se ifall vi tillbringar hela helgen här.
Jag har nyligen varit och duschat, och älsklingen är just nu i duschen.
Om ett tag kommer väl alla släktingar till älsklingen och ska gratta.
Dennis, kommer du?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nej jag kommer inte idag:/ men jag kmr imorgon =D

2008-12-11 @ 19:17:43
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0