Bingolotto

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra uppesittarkväll?
Själv tycker jag kvällen börjar bli bättre faktiskt, inte lika tråkig.

Har spelat Sims 2 ett tag, men det var jättetråkigt. Haha, vad hade
jag väntat mig? Nu är det uppesittarkväll på tv4 med bingolotto.
Jag sitter faktiskt och ser på det, inte allt för tråkigt eftersom
det är en massa artister med. Danny bland annat, och då är
det ett måste att titta! ;)

                           

Jag och mamma ska faktiskt till kusinvitamin om ett tag, vad roligt!
Just nu är de i bastun, men vi ska gå om en stund. Fast just nu
ska jag bara njuta av "julen är här" som spelas på bingolotto.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0