Beethoven

Hej på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu? Haft en hård julafton? ;b
Själv har jag varit uppe drygt 1 ½ timme, och jag är då pigg.

Nu är filmen Richie Rich slut, och nu har det börjat en ny film..
Beethoven 4! Ååh jag älskar Beethoven, typ världens största
och finaste hund. Inte för att jag själv skulle vilja ha en sådan
hund, men jag gillar den i alla fall..

               

Om 50 minuter ska vi vara på middag hos grannen, mommo.
Det blir potatisgratäng och fläskfilé, yummie! Det är nog min
favoritmat måste jag erkänna, i alla fall mammas potatisgratäng
och fläskfilé.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0