4:e advent

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig fjärde advent?
Tänk vad fort tiden går, snart är det julafton!

          

Dagen har flygit iväg, snart är det ju kväll igen.. Vaknat för tre timmar sedan,
och har redan hunnit med en del. Jag har gått igenom lite saker från
mitt rum, sparat en del saker och slängt en del.. Har mer att gå igenom,
men vi får se är det blir. Har ju inte allt för bråttom, nyckeln ska vara
inne 7:e Januari.

Just nu sitter jag och älsklingen framför tv:n, ska se ifall det
finns något att se. Annars blir det väl att sitta här vd datorn, hoppas
på något intressant.. Det är jul med Ernst just nu, inte allt för roligt. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0