Torsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv kan jag inte klaga.
Vi började 08.30 med fika tillsammans med BF3. Satt och pratade om vad
som hänt under sommaren, och lite skvaller. Jag ocg Z har den grej på G! ;)
Sedan hade vi en kort rast innan vi samlades för att börja bossa med BF1
och SMR1. Vi ska vara ledare under en trivseldag som de ska ha, och vi ska
fixa mat, lekar, grupper, allt! Det är verkligen skitskoj, och alla är verkligen
med på detta. :) Får se när den dagen blir av, men mest troligt om en-två veckor.
Slutade redan 11.30 och då cyklade jag hemåt.

Här hemma blev jag mött av älsklingen som var så sugen på att äta lunch
ute. Jag lovade honom att vi kunde äta ute eftersom det var första skoldagen.
Måste lyxa till det litegrann eftersom skola är så hemskt jobbigt.. ;b Vi gick
runt hela Kalix typ.. Först skulle vi äta på Lyktan, men där var fullt som vanligt.
Då gick vi till Myggan - smockfullt där med! Tillslut blev det Trocadero,
och världens godaste tonfisksallad! :) Yummie x100!!! :D Träffade även
3ans Energi-pojkar där. Stoffe kom dit med Robert, Elias och en massa.
De spelade på jacken och satt med oss ett tag. Sedan var vi påväg
hemåt, då knackade Jocke och Acke i fönstret på 11ans. Så vi gick
in dit och snackade litegrann då.. Ja vår lilla lunch-tur tog över två timmar,
men nu är vi äntligen hemma! :)

Ska tvätta bort sminket nu, sedan ska jag krypa upp i sängen och se
Svensson Svensson-filmen. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333
 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jo, de ska jag göra! :) + att jag vill att ni ska ha lägenheten, så att ni kommer närmare skolan! :D haha <3

2008-08-21 @ 17:32:14
URL: http://milaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0