Torsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga precis, jag slutade efter 11 idag. På Torsdagar har vi den kortaste skol-
dagen, den slutar 11.40 men idag fick vi gå tidigare. Det kändes riktigt skönt!

Började morgonen med inriktningarna, jag hade Ped/Soc såklart. Arbetade
tillsammans med Jennipher och Jennifer, vi har om 6-7 åringar. Ska redovisa
kring dem, ungefär som vi hade i ULS:en i ettan. Det är för att vi ska ha APU
i förskoleklass-ettan, då fick vi arbeta med 6-7 åringar. Ska alldeles strax
skriva allt mitt här på datorn, så är jag redan klar. Sedan hade vi PedLed
alltså Pedagogiskt Ledarskap. Då läste vi om de olika pedagogiska teorierna
som finns; Montessori, Waldorf och några andra. Ska även redovisa kring
det, så vi får välja vilken teori vi vill.. :) Slutade efter den lektionen.

Kan förresten meddela er att vi har en ny i klassen - en flicka på 17 år
som kommer från Japan. Så nu är det engelska 24-7 som gäller..  :)
Kommer dock inte ihåg hennes namn, bara att det började på M.

Nej, nu ska jag renskriva min del av 6-7 åringen. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0