Torsdag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har det bra nu när solen skiner, själv är
jag på strålande humör. Det kanske är på grund av det fina vädret? Jag tror det!



Dagen började redan 10.15 för min del, första dagen på länge som jag har klivit
upp så tidigt faktiskt.. Åt frukost och fixade oss lite grann innan vi gick ner till
strandängarna för att spela minigolf. Oj vad kul det var, även fast jag förlorade
stort.. ;p Men det gör absolut ingenting, huvudsaken är ju att vi hade roligt! :)
Efter det promenerade vi till Coop för att köpa varsin glass - för min del blev det
Cornetto Jordgubb. Gick sedan runt på stan och tittade innan vi gick till 11:ans.
Älsklingen köpte en 45 grams hamburgare som lunch, och under tiden han
åt den satt vi i grodparken. Där var det fullt med folk, som vanligt när solen lyser.
Promenerade sedan iväg förbi polishuset mot kyrkan, och sedan blev det att
gå hem. Är ganska stolt över oss, vi har promenerat jättemycket under dessa
tre timmar som vi varit borta! :) Det är skönt att röra på sig, bara man har
motivation och det hade vi idag.

Sitter just nu hemma och har precis läst all post. Hade fått brev från Telia
angående det mobila bredbandet, jag fattade typ ingenting av brevet.. ;o
Mamma får läsa det imorgon när hon kommer hit. Ska nu låta älsklingen
sitta här vid datorn, han ska sätta in musik på sitt USB-minne.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0