Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv kan jag inte klaga
precis, men denna dag var inte alls lika bra som igår. Började 08.00 med
matte B, och jag fick börja om på kapitel 3 eftersom det har varit sommarlov..
Jag var mitt i kapitel 3 när det blev sommarlov, så jag har glömt nästan allt
av det jag räknat i tredje kapitlet.. Men nu har jag börjat om med det, kanske bra?
Hade sedan engelska B och det var helt okej. Tänk kommer jag inte klara
kursen, jag tyckte ju engelska A var svårt.. ;p Jag får vara positiv och hoppas
på det bästa! Håltimme i två timmar sedan, och då cyklade jag hem för att
äta lite lunch - idag blev det en billys. Sedan tillbaka till skolan för att ha
idrott, men som tur var så behövdes inget ombyte. Vi planerade bara och
fick veta betyget vi ligger på just nu.  :)
Vet ni vad? Jag cyklade 1,2 mil idag igen! Riktig hurtbulle :D



När jag kom hem planerade jag och älsklingen att sola, så vi stack iväg igen..
Blev att sola ett tag på SunTan innan vi gick ner till ICA för att handla lite
mjölk och diverse livsnödvändiga saker. Tillbaka till lägenheten för att duscha,
och laga mat. Har precis diskat färdigt, eller idag diskade älsklingen och jag
torkade disken. Nu ska jag sluta blogga, ska nämligen träna på Engelska B-
glosorna vi fick av Gunilla. Jag kan typ inte ett enda ord, så det blir att stenplugga!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, är bara jag och en annan happis tjej där :) Jag går spec, så hon har någon annan inriktning :)

2008-08-26 @ 16:12:35
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: Rosanne

fast tror jag håller på att bli sjuk...:/

2008-08-26 @ 16:25:15
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0