Tisdag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Vissa av er har redan
börjat skolan och allting. Hur känns det? Själv har jag sommarlov en vecka till!
Nästa Torsdag den 21 Augusti, då sitter jag i skolbänken igen..

Helgen har jag tillbringat på ön igen, därför har jag inte haft tillgång till bloggen..
På Lördag hade jag, mamma och mommo jättemysigt. Vi åkte till Haparanda,
och där shoppade vi förfullt, och det hela avslutade vi med en fika på Nya Kondi-
toriet. Supermysigt! :) Köpte födelsedagspresenter till Wilma. Av mig fick hon
en jättestor orm, den är verkligen skiiitlång! Sen fick hon även en pyjamas av mig.
Vad mamma och mommo har köpt kommer jag inte ens ihåg.. ;p

Idag har jag återigen varit i Haparanda, men denna gång med älsklingen.
Var till finland och tittade lite på Soumisoffa, skiiitbilliga soffor! Så vi gick runt där
och längtade tills vi hittar en tvåa, då ska vi ha världens finaste vardagsrum.
Jag ramlade på affären, och det var älsklingens fel! Han skulle visa att man
kunde höja upp ena delen i soffan, och jag stod just där vart grejen skulle
höjas upp.. Så ni kanske förstår vad som hände? Grejen träffade mig och jag
föll ner i soffan.. Haha vad vi skrattade åt det! xD  Har även varit på Frasses,
åt tre små rätter - gott och billigt!

Nu är vi i lägenheten, och imorgonkväll är vi i Sangis! Då börjar vår husvakts-
vecka. Jag och älsklingen ska bada bubbelpool varje kväll kan jag lova er! ;)
Har även sagt åt älsklingen att vi måste gå ut och promenera, så man får
se mer av Sangis. Haha tror ni han går med på det? Nja, vi får väl se..
Imorgonkväll plus 6 dagar till ska vi umgås med tre hundar, mysigt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0