Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hoppas ni sovit gott inatt, det har i alla fall jag!
Tänkte bara snabblogga nu innan vi sticker ner på stan och handlar lite mat.
En hektisk dag kan man säga.. Älsklingen har körning 14.00, och före det ska
jag hinna klä på mig, gå och handla osv. Efter körningen ska vi laga mat, sedan
duscha och hinna lägga oss i tid. Ska visst mest troligt till Nolia imorrn?
Inte säkert eftersom älsklingen har körning(?) men hans föräldrar har pratat om
det i alla fall.. VI får väl se om det blir att åka.. ;p



Nej, nu ska jag klä på mig sen ska vi ner på stan.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

svar: åh nej det var tråkigt att höra :(

2008-08-05 @ 13:41:49
URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sööööt bild!

2008-08-06 @ 00:11:32
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0