Tapet-val

Haha, nej vi ska inte ännu flytta.. Men man kan väl få tänka lite framåt? :)
Jag och älsklingen har suttit och tittat på lite tapeter nu ett tag, och det är
riktigt roligt att fantisera! :)


Vi har i alla fall bestämt två saker nu;
- Hallen kommer ha en mörk tapet, och på byrån/fönsterbrädor osv ska det
finnas en massa tända ljus som lyser upp. Riktigt mysigt!

- Vardagsrummet ska gå i en beige/brun ton, det är så j*vla snyggt!



Sen har jag lite egna tankar som älsklingen är tveksam till:
- Köket ska ha en grön-aktig tapet, jag gillar det i kök!

- Sovrummet ska ha en mörk tapet, där ska det även vara massa ljus
på byrån, fönsterbrödan osv. ;)



Det är väl tur att man kan drömma, och fantisera - för en dag kommer det
bli verklighet. Jag längtar..


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okrej. Men det finns ju så mycket annat att göra på sommrarna än att gå på grönan och liseberg! :)

2008-08-15 @ 00:19:04
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0