Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Hoppas ni sovit gott inatt, det har jag gjort.
Somnade efter 02, och vaknade vid 05.30 när älsklingen kom hem. Men jag
somnade lika fort om igen, och klev upp nu vid 12. Älsklingen ligger ännu och
sover men det förstår jag, han måste vara jättetrött.. ;p

Idag blir det mest troligt en riktigt slö-dag. Ska kanske titta på en film idag
under kvällen, såklart en Wallander-film! Vad annars? :) Får se vad det blir
till middag idag, men det lutar åt Chicken Nuggets med vitlöks cremé fraiche.

Nej, nu ska jag lägga in lite gamla bilder på datorn som jag sedan ska
överföra till externa hårddisken. Det rymms drygt 142 000 bilder på den, så
det finns gott om plats kvar! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0