Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag inte
klaga, jag har sovit som en stock! Det känns skönt att jag inte alls vänt på
dygnet denna sommar, inga problem alls att somna vid 22-23, och vakna vid
9-10.  :) För min del blir det nog inga problem nu till skolstarten den 21:a Augusti.
Alltså på Torsdag börjar skolan, shiit! ;b



Igårkväll tittade vi på The Eye, den var jättebra! Jessica Alba var lika snygg
som alltid. Tittade även på Höök, och gissa om jag längtar till det börjar igen
på tv? Samma sak med Andra Avenyn, det börjar ju snart - då är jag som
klistrad framför tv:n kan jag lova! :) Somnade redan vid 23-tiden igår, och
vaknade 09.30..

Dagens planer? Inga alls! Har inte en aning om vad vi ska göra idag..
Ska snart starta diskmaskinen, sedan borsta tänderna och så vidare.
Kanske går ut en liten stund, solen skiner i allafall..  :) Ikväll blir det att duscha,
mer vet jag tyvärr inte.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0