Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit
väldigt gott! Jag var så trött, så när jag la ner huvudet på kudden - då somnade
jag.. Har vaknat kring 8-tiden, men tyckte det var alldeles för tidigt att kliva upp,
men när klockan blev efter 10-tiden då var det lagom tid! :) Vill ni veta en sak?
Älsklingen ligger ännu och sover, så här sitter jag själv.. Inte för att det gör
något, men det är väldigt tyst. Man hör inte ens några snarkningar (kanske för
att han aldrig snarkar?) !


                       Detta var min frukost idag - yummie! :)

Dagens planer då? Har faktiskt ingen aning, bara att vi ska åka till Sangis ikväll!
Japp ikväll börjar vår vecka som husvakt, det ska bli otroligt mysigt att få vara
ensamma i en norrbottensgård en  hel vecka. Visserligen så kan man inte
bara slappa och slöa, vi måste ju ta hand om deras tre hundar. Ena hunden
är distriksmästare, de ni! ;) Älsklingens ena hund är pappa åt den hunden.
Jajamän, bra saker det där..

Får se om man orkar gå ut före kvällen, det känns att jag har en massa och
göra innan skolan börjar - men ändå har jag ingenting att göra.. ;o
Vi kommer ju vara i Sangis hela veckan, kommer hem nästa onsdag.
På Torsdagen (21:a) då börjar skolan.. Så jag hinner bara hem från Sangis
och sova natten ut, sen ska jag upp till skolan.. O.o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0