Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv vet jag inte
riktigt.. Min har varit sisådär, vår längsta skoldag denna vecka, till 15.30.
Inte speciellt roligt, men som tur är slutar vi ju tidigt alla andra dagar.  :)

Började morgonen med Stresshantering, f*n vad roligt och slött det verkar!
Vi ska ha en massa praktiska saker som vi ska få prova på, till exempel:
Qigong, Auyraveda, massage, och lite annat smått och gott. Ett stort plus
är att vi kommer få sovmorgon ibland, bara så vi inte ska stressa så mycket.
Kan säga att kursen låter helt chill, haha. Sedan hade vi Pedagogiskt
Ledarskap, då fick vi våra betyg (och jag var superduper nöjd med mina) -
tänkte ta och skriva ner betygen hit. Alltid kul att veta vad andra får, tycker
jag i alla fall. Vill ni inte veta mina betyg, då behöver ni inte läsa helt enkelt.
Efter lunch hade vi Svenska B, då tittade vi på Shakespear in Love.
På våra inriktningar (min är Ped/Soc) då gick vi igenom målen och sedan
slutade vi för dagen.. Så fick ändå sluta vid 14-tiden.. :)

Här hemma har vi lagat mat och diskat, sedan har jag tränat på engelska
glosorna - och jag kunde alla! Försökte även räkna lite matte, men det
var inte min dag idag - jag hade ingen motivation. Så räknar på Fredag
istället under lektionen. Nu sitter jag här och bloggar medan älsklingen
ser på tv. Snart ska han iväg till hotellet, han + hans kompisar ska träffas
och fika och så vidare. Så jag får lite ensam-tid här hemma, det kan vara
skönt det också. Det är bra att man inte alltid är med varandra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0