Middag

Godkväll på er allesammans! :) Sitter hemma nu efter en fullspäckad dag.
Började dagen med en Haparanda-tur för att handla. Köpte en nike-tröja och
en Date-parfym som jag aldrig haft tidigare. Den heter Date Lucky, luktar
riktigt gott faktiskt! :) Så nu har jag alla Date-parfymer, fast de flesta är nästan
slut.. Men men..

Vid 14.30 åkte vi till mommo eftersom vi skulle äta middag där. Det var
fisklåda - en favorit. Men jag plockar bort fisken.. ;p Sedan åt vi Carte'dor
glassen - rena himmelriket! Shiit, lika god som B&J's glass. Ett stort plus
är ju att den är billigare än B&J. Ska fasiken börja köpa denna glass! ;)
Hade med datorn till mommo för att visa bloggen, bilder och lite annat.

Kom hem vid 18-tiden tror jag. Satte mig framför tv:n och tittade på Project
Runway. De sydde balklänningar, och det fanns grymt fina där! Jag själv
ska ha en rosa lång klänning med glitter/pärlor (en i BF3 hade sån
på balen). Grymt snygg, och passar superbra till brunetter. ;) När programmet
var slut, då började Extreme Home makeover. Så självklart var jag tvungen att
titta på det, jag älskar inredningsprogram! Önskar att jag också hade såndär
förmåga att inreda så j*kla snyggt..



Nu sitter jag här hemma och pratar med äsklingen på MSN. :) Läste precis
en sak på NSD och Kuriren, så jag ska sätta in det hit på bloggen under
"Nyheter". Håll utkik! Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0