Matdags

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra dag? Själv kan jag inte klaga, solen
skiner som tur är! Har varit ner till Coop Konsum här i byn och handlat lite.
Cheeze balls, Cremé Fraiche, Hamburgare, Cola, Mjölkchoklad, Vitlöksbaguetter.

Just nu håller jag och älslingen på att laga mat. Idag blir det potatis-rutor
(barbeque), hamburgare med lök och vitlöks-cremé fraiche. Lyxigt! ;)
Tänkte ta och visa dagens mat senare ikväll, så ni får se vad det är för
potatis-rutor jag pratar om.. Älsklingen skrattar varje gång jag säger potatis-
rutor.. xD

Ikväll blir det att se tv och äta gott. Har planer på att se Jönssonligan på Mallorca.
Jag ska äta en massa mjölkchoklad - grymt sugen på det! ;)
Nu ska jag titta till potatis-rutorna..
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0