Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra natt? Själv somnade jag
tidigare än väntat.. Vi skulle se Shanghai Noon på tv igårkväll klockan 22.00,
men när den började ville jag inte alls se den. Så jag somnade istället! :)
Har fått 11 timmars sömn inatt, inte dåligt det. Nu är jag pigg som en lärka.

Vad händer idag då? När älsklingen vaknar ska han väl antagligen äta
frukost, sedan kanske vi går ner på stan en stund. Blir att gå till Coop för
att handla lite mat. Kylen gapar nästan efter mat, haha. Kanske går förbi
Chili också? Måste se om jag hittar något till min födelsedag som älsklingen
kan köpa. ;) Annars har jag inga planer för idag. Vi får se vad dagen bjuder på!

Nu ska jag läsa bloggar och ta det lugnt tills älsklingen vaknar.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄSLAKR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0