Lista

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och Finska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?

I örat

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Iförrgår

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nejdå

Har du något husdjur?

Norsk skogskatt - Kosmos :) <3

Har du täckt någons hus med toapapper?
Haha nej, då skulle jag behöva många rullar.

Har du varit på stranden?

Oooh ja! :D

Minns du dina/din musiklärares namn?
Japp, minns allihopa.

Hur bra är din syn?

+ 3.00

Har du varit på ett party?
Japp ;)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet!

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Han är gift och har två underbara barn.

Har du varit utomlands?

Jajjebing!

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Nicke (kusin) & Anne-Majs

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
De skulle de säkert bli.. ;p

Var är dina syskon just nu?
En är i stockholm, och en i Gammelstad.

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Haha det minns jag inte. xD

Vem ringde dig senast?

Mamma

Vilken tid gick du upp imorse?
Närmare 11.30

Vad ska du göra i helgen?
Vara på Seskarö tror jag? ;p

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Ett långt sms från Sandra K.

När var du riktigt sjuk senast?
I vintras när jag hade vinterkräksjukan.

När såg du en kändis senast? Vem var det?

På LK en massa artister, men även i publiken då jag såg
Per-Arne och Jonas (de från frysna män) :D

Vad finns i din bakficka?
Ingenting, har bara en stor t-shirt på mig nu.

Har du färglinser?
Har haft bruna :)

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Försökte sova, tror jag ;)

Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter på te-vatten.

Vad ska du göra efter det här?
Publicera inlägget, och sedan läsa kompisars bloggar.

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Jodå, var till luleå och SKULLE shoppa men nejnej hittade typ inget ;oo <3

2008-08-05 @ 22:10:55
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0