Hide and Seek

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen haft en filmkväll, igen!
Denna kväll blev det att titta på Hide and Seek. Pappa spelade in den i Torsdags,
men det var på VHS - så vi har laddat ner den istället och brännt till DVD. :)
Come out, Come out where ever you are!



Ikväll blir det att lägga sig tidigt, för imorgon ska vi till Piteå på Noliamässan!
Fick höra av mamma att det är Pensionärernas dag där imorgon, haha kul.
Är vi pensionärer nu helt plötsligt? Nej vi får hoppas att det inte bara är gamla
där imorgon.. :) Blir att äta ute då, jag är grymt sugen på en cheeseburgare.
Det märks att jag har PMS, jag bara äter och äter tycker jag.. Vilken tur att det
inte syns på kroppen *peppar peppar*

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan titta min mejl.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den är äcklig men bra!

2008-08-05 @ 23:56:38
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0