Håltimme

Hej på er allesammans! :) Förmodar att ni är i skolan/på jobbet? Själv sitter
jag faktiskt hemma nu. Jag har inte slutat för idag, men jag har världens
längsta håltimme.. Jag trodde att vi hade NK sist på dagen (den lektionen
börjar inte förrän efter lovet), så trodde att vi slutar vid 13-tiden. Men nej så
är inte fallet.. Vi har en lååång håltimme på 3 timmar, och sedan Engelska B
14.30. Fy farao! Klassen ville flytta upp engelskan där NK:n skulle ha varit,
men det gick inte eftersom vi ska läsa tillsammans med HP2 - och de hade
visst någon lektion.

Så jag cyklade hem efter Svenska B-lektionen, som förövrigt var tråkig..
Vi pratade om renässansen, jag är inte ett dugg intresserad av det!
Har ätit nudlar för en stund sedan, och även hunnit diska. Ska nu läsa
någon enstaka blogg, och sedan lägga mig i sängen brevid älsklingen
för att mysa några minuter. Sedan är det dags för mig att cykla till skolan
igen.. Efter en timme ska jag hem igen.. En massa cyklande denna dag,
men det är hälsosamt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0