Full eftermiddag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har det bra, har ni sol? Här i Kalix är det
grått och mulet, precis som varje dag.. I hate this!

Nu är älsklingen på körning, förhoppningsvis sista gången innan uppkörningen.
Själv var jag ner på stan till Ljungs ur & optik för att hämta mina nya glasögon.
Jag har hållit det hemligt för alla förutom mamma eftersom hon var med mig.
Inte ens älsklingen vet att jag köpt nya, ska bli kul att överraska honom! :)
Han tror och hoppas att jag hämtade ut mobila bredbandet, men nej nej..
Får se, han kanske blir besviken över mina glasögon eftersom han tror att det
är något helt annat.. :)

Ska snart börja med maten, för älsklingens körning är snart slut.
Men först; städa toaletten! Tvätta spegeln, handfatet, kaklet osv. :)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

åh då måste ni ju se till att fira den dagen ordentligt :)

2008-08-05 @ 15:21:44
URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det verkar ju kul, men jag är inte den modiga typen.. :) Hehe.

2008-08-05 @ 16:15:22
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Moa

nej tyvärr inte...är i desperat behov av jobb nu! du känner ingen som behöver någon anställd? :)

2008-08-05 @ 17:27:17
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0