Första skoldagen

Hej på er allesammans! :) Nu är jag i skolans bibliotek tillsammans med Marie.
Vi har fikat i klassen, pratat och planerat lite om trivseldag osv. Japp, nu är
det vi som bestämmer de mesta trivseldagarna, BF2 är bossarna! ;)
Vårat schema kan jag inte klaga på precis, riktigt slött!

Ska berätta litegrann om schemat sedan när jag kommer hem. Klockan 11
kommer syon och berättar lite kring valbara kurser och det. Men jag har
redan fått ihop alla mina poäng jag behöver genom Engelska B, Matte B,
Människor i behov av stöd.  Så jag kommer ha hål när alla andra läser
Historia A. Fyfarao vad bra! :) På Torsdagar slutar vi 11.30, tidigaste dagen.

Nej, nu ska jag snacka med Marie. Har förresten bytt skåp, och det är
ovant. Kommer garanterat gå till vårt förra skåp 144.. ;b
Ha det bra så hörs vi när jag är hemma, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0