Exorcisten 3

Godkväll på er allesammas! :) Har ni haft en bra söndag? Själv har jag haft
en riktigt bra helg, och en riktigt bra söndag. Kom hit till Kalix vid 17-tiden tror
jag.. Packade upp all mat och alla kläder. Sedan hjälpte mamma mig att
bädda sängen, för det är så jobbigt med den här sängen att bädda ensam..
Så nu har vi renbäddat, bra! :) Älsklingen kom också hit vid 17-tiden, tihi.



Tänkte just börja se en film - Exorcisten 3 blir det ikväll. Får se om den
är läskig, kanske inte kan sova inatt? ;p I så fall spelar det ingen roll,
jag har lång sovmorgon imorgon. Börjar först 10.40, och slutar säkert
kring 13-14 tiden.. :) Kort skoldag, bra bra! Men men.. Nu väntar jag på
älsklingen, han for iväg till LH:s för att köpa något att äta under filmen.
Får se om jag kanske tar och smakar lite chips, eller vad han nu har köpt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0