Blogg-tips

Det var ett tag sedan jag uppdaterade i denna kategori.. Kände att nu är
det verkligen dags att uppdatera litegrann, vad passar bättre då än blogg-tips?
Nu börjar det bli höst och kallt, då sitter man mer än gärna inne och läser
bloggar. Så här kommer några av de bloggar jag läser varje dag:

♦ Sabine - En glad tjej som skriver om allt mellan himmel och jord i sin blogg.
   Jag älskar verkligen hennes blogg, det är en härlig tjej!


Teresia - En ung tvåbarnsmamma på 20 år. Diggar henne verkligen, hon
   är en stark tjej som har tagit sig igenom en massa.


Jasmine - En tjej som är lika gammal som mig, mamma åt Joline.
   Hon visar att man klarar av att ha barn trots sin unga ålder.


♦  Rosanne - En av de tokigaste vännerna jag har. Hon är riktigt grym!


Zandra - En av mina klasskompisar. Hon har en stor plats i mitt hjärta.

Här fick ni några av de bloggar jag läser varje dag. Som ni ser har jag
inte med de största bloggarna - Jag tycker deras bloggar bara handlar om
mode. Det här är bättre, de delar med sig av sitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: Rosanne

Haha king (Y)

2008-08-30 @ 14:41:03
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Sabine

vad kul :) tack så mycket!

2008-08-31 @ 13:46:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0