Besök

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig dag? Själv har jag haft hur
roligt som helst, hela dagen! Mamma och mommo skulle ju komma på
besök vid 12.30-tiden. Men helt plötsligt ringer det på dörren, och där
står det en liten kille.. Jag trodde killen hade ringt på fel dörr, men när jag
öppnade dörren så var det Lucas!  Vass e Henki? var det första han sa.

Ja, mamma och mommo hade allt lurat mig och älsklingen, de hade
med Lucas också! Men det var en riktigt bra överraskning! :) Gick nästan
direkt ner till Galne Hassan och sedan åkte vi bil till Coop. Lucas skötte
sig hur bra som helst, en riktigt stor kille! :) Jag handlade även lite smått
och gott till honom, det är han värd. En radiostyrd bil, godis och tia-lott.
Sedan köpte jag även färdigt present åt honom (två djur-muggar).
När vi kom hem från shoppingturen, då fikade vi blåbärskaka. Sedan
åkte dem hem till Seskis, medan jag och älsklingen gick i duschen.

Nu sitter vi två här, jag och älsklingen.. Ska snart laga mat, idag blir det
slö-middag. Tänkte även sätta på en film och glo lite. Kanske Pariserhjulet?
Nej, nu ska jag göra annat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

haha vet, va tvungen att lägga in den på min egen också.. x)

2008-08-31 @ 16:59:42
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0