Valborg

Sista dagen i April månad, imorgon är det ny månad..
Vad ska hända ikväll hos er? Fest, eller ta det lugnt? :)

Själv ska jag vänta tills älsklingen kommer hem från skolan.
Sedan blir det mys, och sedan ska han iväg och köra lite.
Vid 17.30-tiden ska vi åka mot Seskarö, där vi kommer spendera helgen.
Jag är förväntansfull, och hoppas få se Hk eller Sanne, de jag saknar
mest av alla bland Seskarö-borna. :) Får verkligen hoppas att de är på
planen ikväll, där Seskarös invånare kommer ha en "liten" brasa.

image955
                                                        Korken, Hk, Sanne. :)

Senare under kvällen blir det att äta potatisgratäng, fläskfilé och sallad
innan det är dags att byta om till festkläder. Då är det dags att åka till
Nicke tror jag, verkade så på hans sms:ande igårkväll. Får väl se,
annars blir det en lugn hemmakväll. Det kan också vara skönt! :)

Ha det bra så hörs vi senare under dagen, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: betty

kröööök idag? :D

2008-04-30 @ 14:46:41
URL: http://lerdin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0