Utmaning

Berätta 10 hemligheter dem flesta inte visste om dig:
1.  Jag tycker fötter är äckligt om man bortser från Lucas och Wilmas.
2. Jag har värsta hissfobi, gråter nästan när jag ska in i en hiss..
3. Jag har spelat gitarr i 4 år, spelar inte längre.
4. Jag vill göra plastikoperation.
5. Jag är en bokmal, läser ofta böcker på fritiden (när jag hinner)
6. Jag är jättekräsen vad gäller mat!
7. Jag har halvsyskon jag aldrig träffat..
8. Jag gillar matte (kanske ingen hemlighet men..)
9. Jag har skolkat (sjukanmält o sånt.. ;p)
10. Jag har aldrig övningskört..

Blev ni förvånade, eller visste ni detta om mig?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jo, de har jag skrivit upp. Så de är fixat! ;D Haha.

2008-04-25 @ 14:43:26
Postat av: Zandra

Ja, nästan allt visste jag ;>

2008-04-25 @ 14:44:49
Postat av: Zandra

Ja, nästan allt visste jag ;>

2008-04-25 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0