UNICEF

Hej på er allesammans! :) Står just nu i skolans bibliotek och väntar tills
älsklingen slutar skolan. Stackarn,  han har Digital teknik till 15.00..
Japp, en timme kvar att vänta - Yippie! ;p

Har fixat hela dagen med UNICEF. Det är typ helt färdigt, bara lite
bilder kvar som ska göras till OH.. Fattiga barn, unicef-logo osv..
Det är ett jätteroligt och intressant tema som vi håller på med!
Redovisningen är 28 April, så nu är det bara att träna som en galning.
Hoppas det kommer gå bra! :)

Funderar på om jag nu ska gå till längan och läsa lite i min
engelska roman, medan jag väntar på älsklingen. Då går tiden
i alla fall lite fortare. En timme kvar, sedan ska jag hem och äta
tonfisksallad! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0