Torsdag

Hej på er allesammans! :) Vet ni vad? Nu har jag gjort mitt nationella prov i
Engelska A, writing. Hoppas på ett G i alla fall.. Man skulle skriva om ett
speciellt årstids-minne. Jag valde att skriva om ett sommarminne, när
jag flyttade till Kalix och startade mitt nya liv. :)
Sedan hade vi Drama, då vi lekte kortleken och sedan repeterade
vi våran teater. Tycker det gick riktigt bra, och roligt att improvisera!
Tror  nog att detta kommer bli en bra teater tillslut, som vi ska turnera med
om några veckor.
Efter lunchen gick vi ner på stan, tittade litegrann på Chili.
Sen träffade vi Solweig på Lyktan där hon bjöd oss på fika, jag tog
ett wienerbröd och coca-cola. Sen hann vi inte ha mer lektion på skolan,
så vi tittade i gamla skolkataloger.
Psykologi B fick jag veta mitt slutbetyg i Psykologi A: MVG!!!
Fyfarao vad jag blev lycklig, jag fixade MVG (vilket jag aldrig hade trott).
Hoppas på ett VG-MVG i Psykologi B också, det vore bra för min utbildning.

image933

Ska snart räkna lite matte, igen.. Har bara blandade uppgifter,
och arbeta utan räknare kvar - sedan blir det att göra prov.
Kanske hinner det nästa vecka? Hoppas på det!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: det blir den nog :) de flyttar de efter storleksordning, så har man mycket bilder och kommentarer och sånt går det snabbare :P

2008-04-17 @ 17:58:11
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0