Torsdag

Godkväll på er allesammans! :)
Ursäkta för dålig uppdatering idag, jag har inte hunnit blogga alls..
Började på morgonen med Datorkunskap - blev färdig med min
powerpoint-presentation och filmen. Kanonkul! :) Sedan hade vi Drama,
då sökte vi fram kläder som vi ska ha till teater-turnén. Japp, vi
ska på turne under våren och spela upp vår teater. :D
Lunchen bestod av Spaghetti, pastasås och chicken strips - mums!
Jag trodde det skulle vara äckligt, men det var jäkligt gott.
På Kommunikationen fick barnen i oss komma fram, vi ritade
träd och genom det trädet skulle man beskriva sig själv osv.
Psykologin skippade jag - har blivit förkyld igen och hade feber.. ;(

Älsklingen skulle till Luleå och handla grejer till deras Projektarbete,
så jag hängde på. Det var lite jobbigt faktiskt ska jag erkänna.. ;p
När vi kom tillbaka till Kalix fick vi skjuts till SportCity där vi skulle
vara aktiva och träna. Jag och Marie körde Vattenaerobics i
1 timme, medan älsklingen och Matthias gymmade 1 timme.
Just nu är älsklingen och dushar, jag var smart och duschade
på SportCity. ;) Kan lova er att jag ska fortsätta med Vattenaerobics!
Har precis kommit hem från SportCity, lite sent men så är det.
Vattenaerobicsen börjar först 19.30, slutar 20.30. Sen innan
man har duschat, fixat sig osv.. ;p

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0