Tisdag

Goddag på er allesammans! :)
Sitter just nu hemma hos älsklingen, datorerna
funkar fortfarande inte.. Så sitter vid reserv-datorn.

Började skolan på morgonen med Matte, tränade
inför Fredagens prov. Ekvationssystem, och Y=Kx + m..
Sedan klockan 10 hade vi dans tillsammans med
HP 1, BP1, EN1 - Vi dansade Salsa, oj oj! ;p
Efter det slutade vi! :) Ingen engelska, och ingen
Fritidskunskap. Hurra! :D

Har läst ut min engelska roman nu - The Girlfriend.
Typ en tjej som är psykiskt sjuk vägrar lämna Scotty.
Lite läskig bok nästan.. ;p Nu ska jag försöka
träna lite matte, men jag hittar ingen motivation
eller ork.. :/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0