Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag?
Själv har min dag gått riktigt fort, och det är positivt.
Började med Matte B på morgonen, fattade nada av
Additionsmetoden eller vad det heter.. ;o Sedan hade vi
redovisning (har skrivit separat inlägg kring det), men
det gick riktigt bra! Fortsätter på Fredag eftersom vi
bara hade 30 minuters lektion idag. Lunchen
var svinäcklig, blä.. >.<
Engelskan efter lunch var inte så plågsam som jag
hade trott.. Vi skrev ett nationellt test där vi skulle
skriva om en bok eller film. Jag valde att skriva
kring filmen Festival. På Fritidskunskapen var det
bowling på bowlingkompaniet. Första gången,
och det var jättekul! Tyvärr blev det konstigt när jag
skulle iväg med klotet, men den åkte iväg i alla fall -
Det är huvudsaken! ;)

image879

Nu ska jag skriva rent mitt engelska test.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0