Tisdag

Äntligen är bloggen tillbaka! :) Måste erkänna att jag saknat den så enormt
mycket. Har haft en massa annat och göra under kvällarna, men det
kändes tomt utan blogg..

Skoldagen idag gick finemang! Började med matte, räknade dock bara
några tal - men bättre det än inga alls.. Sedan började vi med Pedagogiskt
Ledarskap, då planerade vi Rammelbergets dagis-besök. De ska besöka
oss i April någongång. På lunchen var det mexikryddad köttfärs med mos,
mums! Under Engelska lektionen skrev vi ett brev till USA. Dock var
det bara ett nationellt test, så de ska inte skickas iväg på riktigt.
På Fritidskunskapen pratade vi om någon fritidsaktivitet vi skulle göra,
vi bestämde oss för att bowla. ;)

Efter skolan var jag pluggis nr. 1.. Skrev intervjun med en vuxen
(mamma) som vi fick i uppgift på Fritidskunskapen. Sedan tränade
jag inför Psykologi Redovisningen som är imorgon. Efter det
gjorde jag Svenskan - Insändare.. Den blev riktigt bra enligt mig själv.
Nyligen varit och duschat, och nu ska jag ta en kopp te och invänta
att Andra Avenyn börjar. Det är så superduperbra! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Annika Forsberg

haha skönt att din mamma heter samma som mig :D

2008-04-01 @ 20:42:24
URL: http://forsbergannika.blogg.se
Postat av: Annika Forsberg

haha skönt att din mamma heter samma som mig :D

2008-04-01 @ 20:42:32
URL: http://forsbergannika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0