Seg dator

Ursäkta för dålig uppdatering idag!
Datorerna här hos älsklingen krånglar..
Hans föräldrars dator slutade fungera under helgen,
och idag slutade hans att fungera.. ;(
Som tur är, så har de en annan dator.
Dock väldigt seg, men den funkar att skriva på
för tillfället! :) Får se när jag kan uppdatera
nästa gång. Kanske imorgon, om inte
denna dator också slutar fungera..

Andra Avenyn var skitbra - liksom alltid!
Tycker synd om Roxana, hoppas hennes
morfar inte är hennes pappa.. ;/
Älsklingen är visst i bodan, där han installerar
något (projektarbetet). Jag funderar på om
jag ska göra lite i Engelska Grammatik-boken?
Blir du glad då, Gunilla? :D

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också aningar om att Roxannas morfar är hennes pappa, eller något liknande :/ uscha.. Vill att ungen ska komma också :D

2008-04-22 @ 12:17:03
URL: http://snaadrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0