Recension

Hej på er allesammans! :) Hur mår ni? Själv mår jag ganska bra för tillfället.
Lite trött, slö och sugen på te - Annars är allt toppen! :)
Har varit förbi Coop Bygg och tittat, de invigdes ju idag. Man fick äta tårta
och dricka kaffe/saft där. Trevligt!

Sitter just nu och skriver ut en recension av "The Girlfriend". Vi ska ju läsa
minst en engelska bok i Engelska A, och nu är jag klar med min. Har skrivit
en recension om den, så ska Gunilla få rätta den imorgon. Måste även
berätta om den muntligt på någon engelska lektion, men det blir inte ännu.
Först ska alla Nationella Prov bli överstökad så det blir normalt igen..
Just nu är alla helt inne i NP och det förstår jag, det är ju ett stort prov!

Nej, nu ska jag göra lite te och sedan spela GTA på Xbox.
19.00 blir det Unga mödrar, och efter det ska jag försöka plugga lite
Matte. Har som sagt prov imorgon på Kapitel 2 i B-boken. Hoppas på
ett G åtminstone! Annars slutar jag B-kursen.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0