Psykologi

Vet ni vad Psykodynamisk psykologi är?
Nej tyvärr, det vet inte jag heller! ;p F*n varför ska Psykologi B vara så svårt?!
Jag fattar absolut ingenting av detta.. :/ Jag och Marie sitter nu i datasalen
för att hon skriver färdigt sin del till grupparbetet. Vi har 22 sidor att skriva om,
men som tur är - så är vi tre stycken. Jag, Marie och Malin. Ska träffa Malin
13.40 (då Psykologin börjar), då måste vi gå igenom vad vi ska ha kvar och
inte ha kvar i arbetet. Man ska ha enkelt så alla övriga förstår, men eftersom
det är psykologi-språk så är det inte så lätt! Får se hur mycket vi  får ihop
om Psykodynamisk psykologi, hoppas det inte blir alltför mycket.

Nu ska jag se om Marie är klar, så vi kan bege oss mot Psykologin.
Vi har ingen lärare idag för Kerstin är i Stockholm. Men vi klarar oss på
egen hand. Smiter iväg tidigare från lektionen om vi hinner bli klara.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER O SS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0