Onsdag

Hej på er allesammans! :)
Började skoldagen med Psykologi B - Japp idag började vi med B-kursen.
I B-kursen kommer vi gå igenom olika perspektiv, och även göra studiebesök
på Barnpsyket. Hon pratade om ett sånt studiebesök i alla fall. :)
Idrotten tränade vi livräddning, men vi drunknade nästan istället.
Vilken tur att vi skrattade åt det, och inte grät. ;p Haha, nejdå så farligt
var det inte. Men man skulle hålla varandra kring halsen, och då
kändes det som att man skulle drunkna..
Under ULS:en fick vi lyssna på en kvinna som berättade om ett projekt
hon gjort, hon åkte ner till Filippinerna och tittad hur de fattiga hade det.
Usch det var hemskt, men riktigt intressant!  Bra föreläsning! :)
Svenskan fick vi forsätta med "Barn i världen", jag och Marie
finslipar litegrann nu kan man säga. Snart klara, men ändå inte..

Var sedan och shoppade litegrann, ska visa bild senare ikväll.
Nu ska jag gå och laga mat - Tacos!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0