Ny kategori

Får jag presentera: NYHETER!
Japp, nu har jag tagit tag i detta - jag har gjort en ny kategori.
Nyheter får den heta, för där kommer jag samla olika nyheter.
Inte kring kläder, böcker osv (de är fortfarande kvar i Mina tips).
Men jag kommer försöka hitta något intressant på internet/tidningar/tv
varje dag, som jag kommer skriva i Nyheter-kategorin.
Till exempel det jag skrev igår om Seskarö-demonstrationen,
det är ju en nyhet (den finns med i Kuriren och NSD).

image927

Så jag kommer skriva lite nyheter här i bloggen, ska försöka
få med någon liten nyhet varje dag. Låter det bra eller? :)

image929

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: nej, har aldrig sett den :P

2008-04-15 @ 19:45:10
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0