Nationellt prov

Usch, usch, usch! Imorgon är den stora dagen med stort D.
Vi ska ha Nationellt prov i Engelska A, writing. Jag tycker själv
att jag är dålig på att skriva på engelska, men jag fick bra resultat
på de tester vi gjort inför nationella. Good, Very Good, Really Good ! :)
Japp imorgon mellan 08.00 - 09.10 (det skulle vara 80 minuter) kommer
vi sitta i klassrummet - jättenervösa! Hoppas det går bra på skrivdelen,
och på de övriga delarna som kommer 29 April. Har ännu inte heller
haft muntliga i Engelska, så hoppas det blir i April. Då är allt överstökat.

Ska jag nämna att Solweig bjuder oss på Lyktan imorgon?
Är hon snäll eller snäll? Supersnäll! :)
Nu ska jag lägga in bilder på dagens fynd!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0