Måndag

Hej på er allesammans! :) Ursäkta för dålig uppdatering,
men idag har jag verkligen inte haft tid att blogga.
Som sagt - skolan och pojkvännen i första hand! :)

Började morgonen med ett besök på Folkets Hus för att
träffa chefen för Fritids- och Kulturverksamheten. Han var
lite konstig, mycket man störde sig på osv.. ;p
Sedan hade vi lektion först 12.20, då vi hade redovisning
av vårat arbete kring "Barn i Världen". Måste säga att
det var intressant att lyssna på alla, nästan alla i alla fall.
Tyckte det gick bra för mig och Marie, men det kan gå bättre! :)
Efter det fick vi sluta, så hade bara en redovisning idag.

Under eftermiddagen/kvällen blev det lite GTA men även
Hugo, ni vet den där filuren som man förut kunde spela
på telefon om man ringde till Lattjo Lajban? :)
Vid 19.00 åkte jag till SportCity eftersom jag och Marie
hade bokat in oss på ett Pilates-pass. Kom hem vid 21-tiden,
och kan meddela att mina ben är som spaghetti just nu!

Nu ska jag dricka upp mitt te, och sedan kanske förhöra älsklingen.
Själv har vi Nationellt prov imorgon i Engelska A - Läs och Hör delen.
USCH, jag är jättenervös för jag är inge bra alls på den delen.. ;(

Ha det bra så hörs vi senare,Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

hehe okej :D men jag ska försöka bygga upp mina betyg till vg i alla fall! :) men visst märks de att jag har börjar engagera mig? ;D Haha

2008-04-29 @ 10:13:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0