Måndag

Godmorgon på er allesammans! :)
Sitter just nu i Samhälls-datasalen och arbetar med Barn i Världen.
Jag och Marie arbetar med UNICEF som ni redan vet.
Vi är klara just nu, Gunilla ska rätta texten på eftermiddagen.
Måste säga att jag blev väldigt nöjd med bakgrunderna och allt! :)

Nu ska vi gå och göra något annat, tror Solweig hade någon
uppgift åt oss gällande Barnkonventionen.. :b
Nej nu ska vi göra det, sedan läsa engelska romanen.
Den börjar bli spännande nu mot mitten, så ska försöka läsa lite!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, ja. Men vad skall man göra? Kändisar lär väl alltid ha lite "bättre" lagar än oss :P

2008-04-21 @ 10:32:57
URL: http://najaax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0