Måndag

Första skoldagen efter Påsklovet - det var en seg dag! Började på
morgonen med Fritidskunskap, självklart skulle vi svara på en
massa frågor. Avskyr när det händer direkt efter ett lov, då är man
inte alls taggad till att plugga. >.< 45 minuters rast, då hann jag gå
till biblioteket och låna om engelska boken. Umgicks såklart med
älsklingen också eftersom han inte hade börjat sin första lektion.
Efter rasten hade vi BFK, svintråkigt as usual.. Kan den kursen
aldrig vara rolig? Vår grupp blev i alla fall klara med skolans historik
och frågor kring det. Känns skönt att ha en sak mindre i hjärnan nu. :)

Lunchen bestod av Leverbiff - fyfan vad äckligt! För min del blev det
fil och flingor. Var sedan och käkade med älsklingen när han hade lunch,
eller han hade slutat för dagen.. På ULS:en fortsatte vi redovisa om artiklarna
vi valt ut. Jag redovisade om unga mammor, De som får barn vid 15 års
åldern. Hade en artikel om Emelie.Under Svenska lektionen lekte vi Debatt
- ett lag var positivt medan det andra laget var negativt. Vi pratade om
ämnen som Homosexualitet och Skoluniformer. Sedan skulle vi skriva en
Insändare, och Gunilla tyckte våran var bra - så hon ville skicka den till NSD.
Får se om det blir så eller inte.. ;b

Ringde älsklingen när jag slutat, då kom de och hämtade mig från skolan.
Fanni var med, den söte jäveln! :) Åkte till ICA Supermarket Näsbyn och
handlade middagen - Tacos. Fanni skulle ligga och slicka på min hand hela
tiden, sötnosen. ;b Lagade sedan Tacos, och oj så gott det blev! Har ännu
kvar lite Nacho chips och vitlöks creme fraiché, så ska kanske äta litegrann
ikväll innan det blir dåligt..


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333

DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0