Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Sovit gott?
Själv har jag sovit som en prinsessa, underbart!
Vaknade precis, så nu är älsklingen nere och fixar te.
Hihi, min prins! :) <3

image887

Kvällen igår spenderades på Bruksvallen,
Superstadioncross 2008. Helt underbart att vara där,
man får såndär riktig skoter-adrenalinkick..
Man vill åka skoter, och hoppa över de där hoppen.
Fast det skulle jag aldrig våga, men man känner så typ
när man står där.  :D Ska berätta mer om Skotercrossen
i ett separat inlägg senare under dagen.

Idag blir det inte att göra mycket, mest ta det lugnt.
Blogga, se tv, och lite sånt. Har fortfarande sån träningsvärk
efter Pilatesen (som var på Onsdag!). Nu ska jag dricka te.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hojta till när du skriver ett mer ingående inlägg om gårdagen. det verkade ju hur kul som helst! :D

2008-04-12 @ 10:26:25
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0