Lista

STEG 1
Namn:
Mia
Födelsedatum: 14 September
Ögonfärg: Blå/Gröna
Hårfärg: Mörkbrun
Skostorlek: 40 oftast
Civilstatus: Upptagen sedan Oktober 2006
Höger eller vänsterhänt: Vänster ;)
Höger eller vänsterfotad: Höger ;b
Stjärntecken: Jungfru
Kär: Som fasiken kan jag säga dig!

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta DC
Dina svagheter: Envis? ;p
Rädsla: Hissar, spindlar och en massa till!
Målsättning: Få minst VG i alla ämnen! Tror ni jag lyckas?

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Inte redan! *Syftar på att kliva upp*
När du somna igår: 23-tiden tror jag.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca-Cola
McDonalds eller Burger King: Burger King
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton ofc!
Choklad eller vanilj: Choklad - hela tiden!

STEG 5
Svär du: Vill du verkligen veta? JA!
Sjunger du: Jag ljuger om jag säger Nej..
Duschar du varje dag: Varannan dag
Gillar du skolan: Mycket mer än i Haparanda! :)
Tror du på dig själv: Mer och mer..
Kommer du överens med dina föräldrar: Jadå!

STEG 6
har du under den här månaden
Shoppat:
Japp i Töre.
Ätit en hel ask mysli: Är inte förtjust i Müsli
Ätit sushi: USCH nej, kommer aldrig hända!
Stått på scen: Jodå, gör det varje Torsdag.
Skejtat: Nej
Bakat: Nej tyvärr, men kladdkaka vore inte helt fel!
Stulit något: Sånt gör inte jag.. :)

STEG 7
Har du någonsin..
ridit: Absolut, men fick utslag..
vart kär: ÄR det nu som attans! :)
testa snusa: Mocca, Catch - Kärringsnuser ;D

STEG 8
I framtiden ..
Namn på barn? Thindra, Ida, Amanda osv.. :p
Hur vill du dö? Smärtfritt!
Vad vill du bli när du blir äldre? Socionom, eller något åt det hållet..

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ingen, jag vill leva tillsammans med dem.
Antal cd-skivor: Över 100 stycken i alla fall..
Antal piercnings: 2 i öronen
Antal Tatueringar:  Inga
Hur många gånger du varit med i tidningen: Några gånger *stolt*
Antal saker jag ångrar: Finns väl en del kanske?

STEG 10
vem är den bästa i ditt liv: Mamma, Älsklingen och vänner
gillar du musik? Vem gör inte det? :)
mobil: Sony Ericsson W810i
Vilken var den senaste film du såg? Solstorm tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0