Lista

1.Tre namn jag lyssnar till: Mia, Miizing, Älskling
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Ögonen kanske? ;p
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Magen ;p
4. Detta är jag rädd för: Hissar, Spindlar och en massa ^^
5. Tre saker jag vill varje dag: Mysa, Pussas, och Kramas? ;)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Kullerbyttor >.<
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med pojkvännen och vänner :)
8. Detta vill jag göra just nu: Åka hem
9. Bästa känslan: När man är kär! :) <3
10. Värsta känslan: När man är rädd?
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Snäll, Omtänksam.
12. Är du kär just nu: Absolut! <3
13. Jag vill gifta mig: Definitivt
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: resa, jobba och skaffa  hund
15. Min käraste ägodel: Förlovningsringen? :) <3
16. Något jag vill ha i present: Parfym
17. Detta har jag på mig just nu: Stuprörsjeans, Klasströja
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor och huvtröja ;)
19. Favoritdjur: Katt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det är olika O.o
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Edguy - Superheroes..
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast: ULS    Tråkigast: BFK
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag gillar: Liza Marklunds böcker
25. En film jag gillar: Wallander
27. Favoritdoft: Alyssa Ashley
28. Detta äter jag gärna: Tacos, Pasta Carbonara
29. Dricker helst: Coca-Cola
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Gran Canaria (igen), USA
32. Färg på mina ögon: Blå/Gröna
33. Min längd: 160 cm
34. Jag tror på: Älsklingen ;*
35. Jag spelar: GTA, Sims2 ;p
36. Person jag beundrar: Mamma
37. Så här bor jag: 22 kvm i Centrala Kalix med älsklingen
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga :)
39. Det här tänder mig: Älskliiingen ;* <3
40. Det här gör mig avtänd: -
41. Favoritfärg: Svart och Rosa
42. Favoritcitat: Ja du?
43. En hemlighet jag vet: Jag vet många!
44. Bästa present jag fått: Det vet jag inte ;o
45. Senast köpta skiva: Lääängesedan
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen och Låren
48. Udda förmåga/egenskap: Ingen aning >.<
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt!
50. Jag utmanar: Alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0