Hälso-freak?

Haha, ursäkta rubriken men jag hittar inget annat ord för oss..
Jag och älsklingen har nog fått ett slag i huvudet eller något. ;o
Vi har blivit riktigt hälsosamma och tränings-tokar. Visst är det bra?! :D
Jag är faktiskt stolt över oss! ;) Inge mer chips, dip, skrovmål, pizza,
ja allt det där. *Imorgon är det dock tillåtet eftersom Skotercrossen är*

image884

Var till Ica Näsbyn och hämtade ut älsklingens paket från Gymgrossisten.
Nu ska han minnsan gå upp i vikt, och få mer muskler! Muskler har
han faktiskt redan, men han ville ha mera. Vikten måste han öka,
så han provade att köpa lite grejer därifrån. Viktökning, Muskelökning
och allt vad det hette. Hans kompisar har haft det, och det har ju
fungerat för dem. :b

image885

Jag själv har också blivit nyttigare, hyvä! :) Japp, imorgon blir
det en mumsig tonfisksallad till middag, har varit sugen på det
i flera dagar. Dessutom är jag rejält sugen på ett Pilates-pass
på SportCity! :) Kanske bokar ett nästa vecka? Det var riktigt
roligt, om vi bortser från den hemska träningsvärken jag har nu..

image883

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0